Umbra unei pisici – Gato Barbieri a implinit 80 !

Leandro, poreclit Gato- Motanul – Barbieri a implinit azi 80 ani !
FELIZ CUMPLEAÑOS, GATO!


 

 

 

 





Jazzul, Avangarda, Jazzul Latin si contemporan, Argentina si Brazilia sunt toate in saxofonul tenor al lui Gato.
Cald, curajos, apoi domol.
50 albume, premiul Grammy pt banda sonora la Ultimul tangou…

About lastnightmusic

Incercam sa aducem aici diverse "chestii": 1) Incredibil de frumoase si in acelasi timp 2) Necunoscute de tine (pe cit posibil), pe linga care, era pacat sa treci in viata asta, si sa nu te bucuri de ele.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

3 Responses to Umbra unei pisici – Gato Barbieri a implinit 80 !

  1. Salut prietene tibi,
    Vad ca dai un like la ora 1.15 dimineata lui Gato🙂
    Fericit om esti : E o ora la care Barbieri se aude zeiss. Daca ai in pahar si un strop de vin e o situatie perfecta.

  2. Salve, Tinere!🙂
    Am o insomnie dar, pîndesc orice postare a ta. Mă umplu de fiecare dată cînd spui ceva, de bucuria de a afla ceva nou, cel puţin pentru mine.
    Şi ai intuit: paharul meu este aproape întotdeauna, plin.🙂
    Azi, nu mă poate adormi nici măcar o palinkă veche de vreo 30 de ani, ascultînd minunatele melodii ale domnului Gato…

    • om fericit…. 🙂
      eu am facut extractii dentare azi si… iau antibiotice 5 zile …. dar ma imbat cu muzica ….
      Gato Barbieri tocmai a avut un concert intreg pe 17. E ceva la 80 ani

Leave a Reply

