It’s not a star I see

Portret likesomeoneinlove

 

 

 

 

A murit
aaaaaaBuffalo Bill
aaaaaaaaaaaacel care
aaaaaaaaaaaaaaaaaacalarea un armasar
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargintiu
aaaaaaSi dobora undoitreipatrucinci porumbei numai asa,
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaIsuse,
aaaaaafrumos barbat era
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaSi-as vrea sa stiu
aaaaaaDoamna Moarte
aaaaaacum iti plac privirile lui albastre

ee cummings

Buffalo Bill’s
aaaaaaadefunct
aaaaaaaaaaaaawho used to
aaaaaaaaaaaaaride a watersmooth-silver
 aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaastallion
aaaaaaaaand break onetwothreefourfive pigeonsjustlikethat
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaJesus
aaaaaaaahe was a handsome man
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaand what i want to know is
aaaaaaaahow do you like your blueeyed boy
aaaaaaaaMister Death

Legendary_kiss_V–J_day_in_Times_Square_Alfred_EisenstaedtA murit la 84 ani si  marinarul, protagonistul  sarutului legendar din Times Square, 14 iulie 1945, ziua capitularii Japoniei, publicata in revista Life, poza memorabila pe  care o intilneam in holul  Bibliotecii Americane la Bucuresti in anii 70

SteigSeaClown_0001William Steig –  Sea Clown

Un disc memorabil cu Chet Baker in care nu stii ce vrei sa asculti mai intii vocea sa sau trompeta
1            Time After Time
2         I Fall In Love Too Easily
3         It’s Always You
4         I’ve Never Been In Love Before
5         My Funny Valentine
6         The Thrill Is Gone
7         I Get Along Without You Very Well
8         Like Someone In Love Este titlul unui film japonez cu un regizor iranian
9         My Buddy
10         You Don’t Know What Love Is

Time after time
I tell myself that I’m
so lucky to be loving you
so lucky to be
the one you run to see
in the evening when the day is through

I only know what I know
the passing years will show
you’ve kept my love so young, so new
Whenever its early twilight
I watch until a star breaks through
Funny, its not a star I see
It’s always you

Whenever I roam through roses
And lately I often do
Funny, its not a rose I touch
It’s always you

My heart should be well-schooled
‘Cause I’ve been fooled in the past
But still I fall in love too easily
I fall in love too fast

 

Haine pentru toamna viitoare    http://coutequecoute.blogspot.ro/

Bach si un canadian frumos   Glenn Gould    la un pian Steinway


Daca vreti mai mult aveti aici mostre cu partita 3 si 4 http://www.deezer.com/artist/58962

Superb spectacolul lui Hofesh Shechter In your rooms. NDT 1 la Haga la Lucent Danstheater. http://www.ndt.nl

Avionul de Havilland 60 , Gipsy Moth din anii 20 in care am visat acum 2 nopti ca zburam De-Havilland-DH60GM-Gipsy-Moth

About lastnightmusic

Incercam sa aducem aici diverse "chestii": 1) Incredibil de frumoase si in acelasi timp 2) Necunoscute de tine (pe cit posibil), pe linga care, era pacat sa treci in viata asta, si sa nu te bucuri de ele.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to It’s not a star I see

  1. arrletty says:

    mmade my day, multam fain

  2. skorpion says:

    neata,
    diseara ascultam muzica🙂

  3. fini says:

    🙂 🙂

    Un weekend fain!

  4. Prl says:

    ee cummings pe un blog romanesc…
    mai exista speranta!

Leave a Reply

